8 Temmuz 2014 Salı

KÖY TAVUĞU

Daha yumurtadan çıkar çıkmaz civcive antibiyotik veriliyor. Kemikleri gelişmesin, sadece et yapsın diye... Tavuklar tarladaki patatesler gibi hiç kıpırdamadan yetiştiriliyor. Bıraksanız bile kıpırdayamıyorlar... Elinize aldığınızda kemikleri kırılıyor... Bu inanılmaz bir vicdansızlık... Sonra, görüyoruz her gün gencecik bedenler kansere yakalanıyor. Büyük olasılıkla daha sağlıklı diye sık sık tavuk yiyorlar..
bu sözler ; İstanbul Üniversitesi Tıp Fakültesi Öğretim Üyesi Dr. Yavuz Dizdar 'a ait , söze Biliyorum canınız sıkılacak, yüreğiniz kabaracak, üzüleceksiniz ama gerçekleri öğrenmeniz lazım  diyerek başlıyor


    BUGÜN BLOĞUMDA GELECEĞİMİZ İÇİN ÇOK ÖNEMLİ BİR SORUNU SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTEDİM.
KONU NEREDEN AKLIMA GELDİ DERSENİZ , BUGÜN EVİMİZE GELEN BAHÇEDE  GEZE DOLAŞA BÜYÜMÜŞ TEMİZLEDİĞİMİZDE KURSAĞINDAKİ BUĞDAYLARI GÖRÜNCE AKLIMA GELDİ... 
  BİRDE YAĞLI Kİ SORMAYIN , ŞİMDİ SORARIM SİZE MARKETTEKİ HANGİ TAVUKTA BÖYLE YAĞ BÖYLE RENK VAR , LEZZETİNİ HİÇ SÖYLEMİYORUM BİLE...






          















BİR ARAYA GETİRDİĞİM DİKKAT ÇEKİCİ RESİMLERLE SİZİ BAŞ BAŞA BIRAKIYORUM...
                                                                                                                      
   
             



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder