23 Temmuz 2013 Salı

FIRINDA SEBZELİ KUZU GERDAN

 MALZEMELER:

  • kişi sayısına göre kuzu gerdan
  • ''           ''         ''   patates
  • ''            ''          '' soğan
  • ''              ''        ''  biber
  • ''             ''        ''   domates
  • ''            ''          ''  sarımsak
  • (kişi başına göre her malzemeden 1 adet)
  • salça
  • tuz
  • karabiber
  • kekik
  • pulbiber


HAZIRLANIŞI:

  • kuzu gerdanları düdüklü tencerede yaklaşık yarım saat kadar haşlayın. (fazla pişirmiyoruz fırına giriceği için)
  • bu sırada patateslerin kabuklarını soyup bütün şekilde hazırlayın.aynı şekilde bütün olarak soğanları ve sarımsaklarıda soyup hazırlayın
  • ardından domatesleri kabuklarıyla halka şeklinde kesin.
  • biberleride boyutlarına göre 2ye veya 3 parçaya bölün.
  • ardından salça ve baharatları malzemelerin üstüne çıkıcak kadar suyla birlikte eritin.
  • ve tepsiye dizdiğiniz malzemelerin üzerine dökün.
  • alimünyum folyayla sardığınız tepsiyi 200 derece fırında yaklaşık bir saat pişirin.



AFİYET OLSUN...


3 yorum:

  1. harika görünüyor ellerine sağlık.diğer yemeklerini de çok beğendim.
    hürriyet-bumerang diye bir site var.eğer oraya üye olursan ve orada yayın paylaşırsan ziyaretçi sayın artıyor.hemde reklam alabiliyorsun.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. eğer hürriyet bumaranga üye olmayı düşünürsen bu kodla üye ol.reklam alırsak hem sen hem de ben 20tl kazanmış oluyoruz
    kod:T222AEE6

    YanıtlaSil
  3. beğendiğinize sevindim.üye olmuştum bi teklif geldi ama kaçırmıştım,artık takip edicem,yinede teşekkürler

    YanıtlaSil